Regulamin serwisu “globalcase.pl”
I. Definicje: Administrator Danych Osobowych dla wszystkich powiązanych z witryną “globalcase.pl”:
GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres: ALEJA JANA PAWŁA II 43A/37B, 01-001 Warszawa, Polska
NIP: 5273065277
E-mail: info@globalcase.pl
Adres dostawy – imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
Kontakty i adres reklamacyjny – jak w punkcie 1.
Cennik dostaw:
Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań.
Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.
Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
Miejsce wydania – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazany w zamówieniu przez Kupującego.
Moment wydania – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
Polityka prywatności – zasady przetwarzania przez Administratora Danych Osobowych danych osobowych Kupujących, prawa Kupujących i obowiązki Administratora Danych – dostępna na stronie: Polityki Prywatności.
Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego, jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.
Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy niebędące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.
Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem głównym globalcase.pl, ale również wchodzącą w integralną część: VOD.globalcase.pl, za pośrednictwem których Kupujący może złożyć zamówienie.
Dane rejestrowe w każdym przypadku są takie same i podane są w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
Płatność – we wszystkich serwisach, płatności odbywają się za pośrednictwem serwisów Tpay, Paynow lub PayPal.
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, jak również innych powiązanych ze sobą stron internetowych, zapewniających przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocz
Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu, określające jednoznacznie:
Użytkownik – dowolny internauta przeglądający treści zawarte w serwisach wymienionych w pkt. 25 par. 1, mogący zostać klientem.
Umowa jest zawierana w języku polskim zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
Sprzedający zobowiązuje się dostarczać usługi i produkty wolne od wad.
Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego są wyrażone w polskiej walucie i zawierają podatek VAT.
Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które są określone w cenniku dostaw.
Terminy są liczone zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, co oznacza, że termin kończy się w dniu upływu, a jeśli termin rozpoczyna się od zdarzenia, nie uwzględnia się tego dnia w obliczeniach.
Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie oraz zabezpieczenie istotnych postanowień umowy w celu dostępu do nich w przyszłości może odbywać się w następujący sposób:
Sprzedający informuje o znanych gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów dostępnych w sklepie.
Koszty komunikacji z Sprzedającym za pomocą środków porozumiewania na odległość nie są pobierane przez Sprzedającego i ponosi je Kupujący zgodnie z umową zawartą z dostawcą usług umożliwiających komunikację na odległość.
Sprzedający zapewnia, że sklep działa poprawnie w aktualnych wersjach przeglądarek internetowych z obsługą plików cookies oraz aktywnym adresem e-mail. Używanie oprogramowania firm trzecich, takich jak Internet Explorer, Edge, Firefox, Opera, Chrome, Safari, może wpływać na poprawne wyświetlanie sklepu. W celu pełnej funkcjonalności sklepu może być konieczne wyłączenie niektórych z nich lub wszystkich.
Kupujący ma możliwość zapamiętania swoich danych w sklepie w celu ułatwienia procesu składania kolejnych zamówień. Aby skorzystać z tej opcji, Kupujący podaje swoje e-mail i hasło, które są niezbędne do uzyskania dostępu do konta. Kupujący zobowiązany jest zachować poufność swojego e-maila i hasła oraz chronić je przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. Kupujący ma również prawo do wglądu, poprawiania, aktualizacji swoich danych oraz usunięcia swojego konta w sklepie. System sklepu wykorzystuje w tym celu pliki cookies, czyli “ciasteczka”.
Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość na podstawie art. 27 Prawa Konsumenckiego, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 i art. 34 Prawa konsumenckiego.
Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy mailowo na adres sklepu: info@globalcase.pl lub w innej formie zgodnie z przepisami Prawa Konsumenckiego.
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny, jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem rzeczy będącej przedmiotem umowy na własny koszt i ryzyko.
Konsument nie ponosi kosztów dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielenia takiej zgody, lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Prawa Konsumenckiego.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy, wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeśli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwraca Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.
Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
W przypadku odstąpienia od umowy (rezygnacji z udziału w warsztatach) Kupujący ponosi koszty związane z uzyskaniem dostępu do kursu online, równowartość aktualnej ceny danego kursu, niezależnie od poziomu ukończenia kursu.
Dla wygody Konsumenta, w tym miejscu można pobrać Formularz Odstąpienia od Umowy.
W momencie odbioru towaru Kupujący zobowiązany jest dokładnie sprawdzić przesyłkę. W przypadku ewentualnych uszkodzeń lub niezgodności, Kupujący powinien niezwłocznie zgłosić to kurierowi oraz skontaktować się z pracownikiem GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@globalcase.pl.
Reklamacje można składać, pisemnie na adres korespondencyjny GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@globalcase.pl. Kupujący, który nabył towar posiadający wady fizyczne lub prawne, może skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi określonej w art. 556-581 Kodeksu cywilnego oraz w ustawach szczególnych.
W przypadku reklamacji zakupionego towaru, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć dowód zakupu towaru lub jego kopię, a także przedstawić informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, określenia sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową oraz danych Kupującego.
GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o uwzględnieniu lub odrzuceniu reklamacji oraz o dalszym sposobie postępowania.
W przypadku, gdy składana przez Kupującego reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Kupującego, GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad lub niezwłocznie usunie wady i odeśle go na własny koszt. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady towaru lub obniżenia jego ceny, GC COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zwróci należność niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.